OnlyBaby Mavi37 inşallah güzel geçer herşeyimi ayarladım yarın randevu alıcam değişmediyse mayısın ilk haftası veya 22 sinde gidicem boş yer varsa.. sende çift embriyo transferi mantıklı mı
mucizebebegimmm OnlyBaby Aminn Allah razı olsun. Zor olacak ama sonu güzel olacak. Korkmayın, çünkü Allah her zaman bizimle beraber ❤️ dualarım sizinle