OnlyBaby merhaba. 3 kez tüp bebek yaptırdım. Vitamin kullanacağınız süreçleri doktorunuzla görüşerek belirleyebilirsiniz.
Öncelikle evet zor bir süreç. Maddi-manevi bu sürece hazır hissediyorsanız başlayın. Zor ama Allah kolaylığını sağlıyor. Dönüp baktığımda bunca şeye nasıl dayanmışım ben bi daha yapamam derken kendimi 3. tüp bebeğin içinde buldum ve farkettim ki Allah onun yükünü alıyor. Bir işe başlayana kadar zor derler. Gerçektende öyle. Başladıktan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir.
- Tüp bebeğim çok kolaydı totalde 1 ay içinde her şey oldu bitti.
- Tüp bebeğim çok zor geçti aylarca iğneler ilaçlar, rahim ya çok kalın ya çok ince ya sıvı toplamış, histereskopi şu-bu derken 9 ay bir sürecim oldu sonrasında transfer oldu.
- Tüp bebeğim yine ortalama 1 ayda bitmiş oldu.
Detaylar çok derin o yüzden yüzeysel yazmaya çalışıyorum. Ama dönüp baktığımda yine diyorum ki ben nasıl kaldırmışım bunca zorluğu, doktorun kapısında muayene sırası beklemek bile zulüm gibi şu an düşününce. Ama o an öyle olmuyor. İnsana güç geliyor. Ağlıyorsun, düşüyorsun, yaralanıyorsun. Ama her defasında daha güçlü ve bilgili kalkıyorsun. Ve biz farklı şehire gidip geldik 3 tüp bebekte de. Hiç biri yaşadığımız şehirde olmadı. Arası çok değil 1 saat falan ama inanın o bile zulüm gibi geliyordu o zaman.
Sonu güzel oldu çok şükür iyi ki çekmişim onca şeyi. 17+4 oldu şimdi şafak sayıyorum. Sonu güzel olunca yaşadığım her şeye değdi. Sadece bebeğim sağlıkla doğsun tek temennim bu ❤️
Sizede kolaylık diliyorum 🙏🏻🥰