Nurbl amiin canım benim gerçekten öyle ben sezaryen oldum benim kısıtlamam da var 6-8 ay korun dedi. Benim az az suyum gelmiş koryoamniyonit enfeksiyonundan. Bu da doğumu başlatmış. O enfeksiyonu nasıl oldum bilmiyorum. 24 haftalık doğum yaptım.8 gün yaşadı yavrum. O da enfeksiyonlu su içinde kalmış umut vermemişlerdi.