Nazliip ;ben 8 Mart’ta kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin 3 Nisan da kahverengi lekelenme oldu 4 nisan da adet oldum aşırı bel ağrısı aşırı uyku göğüs ağrısı birinci adetim bu.
Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ben ve benim gibi evlat isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥲🥹