Mirayzehra canım benimde cogu zaman akşamları yatarken oluyor yerimden kalkamıyorum inan eşimden destek alıyorum oyle kalkıyorum belimin sol tarafına bıcak saplanır gibi oluyor.. Sağımdan soluma donemiyorum hareket dahi ettirmiyor o ağrı bana genellikle ayağa kalkınca geçiyor.. Bu şikayetten doktora cok yakındım.. Her türlü tahlıl yapıldı usg ye bile gonderdi ama bişey cıkmadı.. Bebeklerimiz icin cekecegiz malesef..
Dinlenince geçiyorsa yada cok uzun surmuyorsa endişelenme🤷♀️💗 19+2yim