Beybyi Kızlar eşim başvuru yapmsk için gitti eşim askeri personel memurlara verilmiyor demişler böyle bir şey var mı
minikbebegim06 Beybyi ben çalışıyorum eşimde memur başvuru bile yapmadan aldık biz otomatik yattı annenin hesabına yatar
a-b1 Beybyi ben de memurum eşim kimlik için başvuru yapmaya gittiğinde form doldurmuş yattı . Şubatta yatmış ama ben almayı unutmuştum geçenlerde gelmişti aklıma
Kumsalzeyus Beybyi herkese yatıyor özel de doğum olduysa onlar işlem yapıyormus otomatik e devletten bakarak görebilirsiniz eşin hesabına yatıyor orada tanımlı banka hesabı varsa
Elfkaya minikbebegim06 hangi hesabıniza yattı normal banka hesabı mi PTT kartına fln mi hiç mi bir yere başvurmadiniz
Miyosss Kumsalzeyus ben ev hanımıyım eşim emniyette memur özelde doğum yaptım bende alabiliyormuyum bu ödemeyi?
Sydaaslan minikbebegim06 üç doğum yaptım bana yatmadı esım öğretmen ben evdeyım esınız ne iş yapıyo bende memurlara yatmıyo dıye bılıyorum sadece doğum parası aldık
Beybyi Miyosss 4A 4B sigortalılar sadece yararlanabiliyor dendi bana benim eşim 4C sigortalı olduğu için vermediler