Birbebisannesi sutlukahve_ dün değerlendiremedik ikimizde hiç istekli değimdik sanırım 🥹 mecburiyettende yapmak istemiyorum ondanda olmuyor biliyor musun
sutlukahve_ Birbebisannesi dün olmadıysa bugün olur takma kafana zaten bebek için yapınca olmuyor istediğiniz için yapın
Birbebisannesi sutlukahve_ evet psikolojik olarak olmuyor yoksa/ ama bu ay olmazsam 1 ay koruncam. Çünkü sağlık sigortası yapmak istiyorum oda 1 ay hamilelik olmaması şartı var. İstanbuldaki devlettler çok yoğun ve tıklım tıklım eşimle böyle bir karar aldık
Birbebisannesi sutlukahve_ bugün yumurtlamışım ama zaten testim de bitti yarın çatlayıp çatlamadığını öğrenemem
Birbebisannesi sutlukahve_ gün aşırııı çok zorr ya 🥲🥲🥲 şuan yumurtladıgımı bildiğim halde bile zor geliyor
sutlukahve_ Birbebisannesi bikac gün idare edeceksin artık yapacak bişey yok yada eczaneden al ovulasyon
Birbebisannesi sutlukahve_ yok ya ovulsuon beni yoruyor . Bazı kişiler tek seferde hamile kalıyor hemde ovulasyonsuz. Biz niye böyleyiz
Birbebisannesi sutlukahve_ dün piki gördüğüm halde eşimle saçma bir sebepten tartoştık ve 2 gündür değerlendirememiş olduk. Çatlamada değerlendirsemde işe yarar mı ki 😔😔 bu ay gitti gibi yumurtlamayı yapamadık ya
Birbebisannesi sutlukahve_ tamamdır 🥲🌸 inşallah barışırızda. Tam da pikime denk geldi ya 😄 ah bu erkeklerrrr
Birbebisannesi sutlukahve_ anladım inşallah hemencik olursun sende hamilelik denemelerine başlarsın. Bende hala deneyemedim eşimle küsüz hala 🥹