Birbebisannesi  Ovulasyonum pik mi ? Kızlar. Elimde son 1 tane kaldı🥹 geçeb ay 16. Gün yumurtlams gördüm. Bu ay 20. Gündeyim görmedim henüz
Slmcnmyeniben Kitlik_irm sizin pik olmuş değerlendirin yarın yine test yapın siliklesirse çatlama olmuştur
sutlukahve_ Birbebisannesi ya evet sabah söktürücü içtim kasık ağrısı oldu psikolojik mıdır nedir o da içsem mi icmesem mi ikileminde kaldım iyice
Birbebisannesi sutlukahve_ test yaptıysan hamile değilsen iç. Yoksa içme sen kendini biliyorsun. Bu arada testim böyle şuan pik gibi ya  şansada 1 tane kaldı ovu🌸😄
sutlukahve_ Birbebisannesi sabah yaptım negatif ya o yüzden içtim ama icmesemmi benim de gec n ay böyleydi herkes pik değil dedi cidden de değilmiş regl olmadım 😂ama riske atmam dersen değerlendir nolcak
Birbebisannesi sutlukahve_ hiç enerjim yok sırt ağrım çok var kasıklardada ağrı var denemek istemiyorum😄😄