Hamile insana parol zor veriliyor demişsiniz. Yeri geldi mi antibiyotik bile kullanılıyor. Aşılar vs herkesin kendi kararı ama bi başkasına yaptır veya yaptırma diye önermek yanlış bence. Görümcemin oğlu otizmli herkes bebeklikten farklıydı belliydi dediği halde o 1 yaş aşısı yüzünden oldu diyor heryerde. Son doz denk gelmiş sözde. Bende oğluma son doz yaptırdım sorun olmadı şükür. Herkesin lafına güven olmaz diye düşünüyorum.