asyamooms benim doktorum kendisi yaptırmış. Yani genel olarak doktorlar aşı fikrine karşı değil. Ben şeker yüklemesinden emin değilim ama onu da doktoruma danışacağım. İyi düşünelim iyi olsun ben tek dozu bugün oldum ikinciyi de olmam gerekiyormuş. Umarım bebeğime bir zararı yoktur ve faydası vardır diye düşünmek istiyorum. Kötü düşünmek istemiyorum. Bazıları çocuk doğunca çocuğun aşılarını bile yaptırmıyormuş ben şaşırıyorum bilmiyorum sizin için demiyorum ama bazı durumlar özellikle de bebek aşıları bana bilime karşı çıkmakmış gibi geliyor. Sonuçta gebelik döneminde de birçok ilaç, takviye vs kullanıyoruz. Onların da zararlı olup olmadığını bilemeyiz ki folik asit vs