Guzelanne56 Simge0205 hiç kullanmadığın beyaz temiz bir tülbent varsa onu da alabilirsin daha rahat olur, baktın o tülbent yok evde yogurdu bozmadan kepçeyle al ben kepçeyle alıyordum ya da tülbent varsa hiç kullanmadım bir tülbent alıyordum
Simge0205 Guzelanne56 kaşıkla alıyım diyorum üstündeki sütü alır alır dökerim bide almak zorundamıyım o üst katmandaki suyu dolaba atmadan önce
Guzelanne56 Simge0205 yani sen bilirsin canım alırsan iyi olur çünkü kestiğin zaman yogurdu koymak istediğin zaman bu sefer bir tarafı dibe cokuyor