Minikeller38 katılıyorum size biz hep dışarıda oynardık, bu zamanda insan korkuyor tek başına bırakmayı parka falan , hep evdeler garibanlar, benim kizlarda az çizgi filmi izlerler sonra bağır çağır oynuyorlar saklambaç falan , bir bakıyorum elbise partisi yaparlar 🤣 enerji atması gerekiyor çocuklar