tkkece rahat olun 🥰 sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🤗 zaman o kadar hızlı ki bizim 4 buçuk ay oldu bile. Bende sizin gibi aklıma takılan sorular vardı ama boşuna panik yapmışım kendi istegimle sezeryan oldum ozelde.hersey çok kolay sorunsuz eziyetsiz geçti çok şükür. Olumsuz şeyler yazanlara takılmayın hiçbir zaman moral bozan çok oluyor bu dönemde.