Birbenbirbebek Acemianney ayy daha verilmedi mi bende 31 oldum yarın doktoruma soracaktım gün ne ayarlarız diye 😂
Tugba_turk46 Acemianney bende yarın doktora gideceğim 36+5 oluyorum verir diye düşünüyorum inşallah verir gün verilecek haftalardayız
Girlmama Acemianney bir sonraki kontrolunde verir 38. hafta da yapiliyo sezeryan ztn biz 36 da ayarlamistik
Acemianney Selin3434 daha önce sezeryan doğum olduğu için yine sezeryana gün verebilirler. Genelde ilk doğumda hangisinin olacağına tam karar verilemiyor son haftalara kadar
ikibaloglanannesi Selin3434 36 da olmadım sezeryan. Gün verildi sadece çünkü bayramda doktorum izinliydi. 1 hafta sonra olacak 2.doğumum. Şu an 38iz.
Tugba_turk46 Acemianney canım bugün kontrole gittim kan tahlillerim yapıldı EKG çekildi ama sonuçlarım çıkmadı yarın sabah hem sonuçları göstericem hemde anesteziyle görüşeceğim yarın gün verecekler
Meliok Kızlar 2. Sezaryende kaçıncı haftada yaparlar doğumu 38 mi 39 mu bilen var mı bende şuan 28+5 haftalığım merak ettim
Meliok Happyka benimde ilki 38+5 olmuştu bayrama denk geliyordu bi tık öne çekmiştik sağlığı da yerindeydi şimdi dd kurban bayramından sonra 38-39 haftalarda oluyorum bakalım nolcak merak içindeyim😂
Happyka Meliok benim 3 olacak birde arasında sadece 1 sene olduğu için erken alırlar belki , artik nst belli olacak ona göre gün verirler şuan 32 haftalik olduk
Happyka Meliok hahhaa ne güzel işte benimde geçen sene öyle olmuştu, bu sene bayramda 2 haftalik falan olur bebek evdeyim bir yere gitmem hemde 5 haziran doğum günüm 🤣