Eceeeeemmm 19 gün oldu 3.sezaryenim hala acıyor iki uç ip ile dikilmiş ipler de düşecek gibi değil alınacak galiba, hala yanıyor acıyor öksürmek oturup kalkmak hala acı veriyor. Diğer iki doğumum böyle değildi sebebini bilemem bu sefer zorlandım. Bende dikişlerde akıntı da var antibiyotik başlandı tekrar, herhangi bir sağlık sorunu akıntı vs olmasında ağrıyor diye stres yapmayın illaki ağrı olacak ameliyat sonuçta, Allah yardımcımız olsun hepimizin