Eceeeeemmm Tam anlamıyla ne zaman geçiyor bu dikiş ağrıları perşembe günü sezaryen oldum yatıp kalkerken çok zorlanıyorum 🤦🏼♀️
Htc_2025 Eceeeeemmm daha çok yeni olmuş şuan normal canım bol bol yürü daha çabuk iyilesmen için faydası oluyor yürüyüş un
Tubiku Eceeeeemmm bir de bant var orasi çabuk iyileşsin diye sezeryan sonrası yara iyileştirme bantı gibi şeyler yazarsan çıkar belki. O da işe yarayabilir.
Girlmama Eceeeeemmm yuru her gun dus al dus cok hizli iyilestiriyor dikisi ve tertemiz oluyor ben dogumdan 1 gun sonra dus almaya basladim ve her gun duzenli aldin doktorum cok guzel bakmissin dedi o agrinin gecmesi 2 haftayi buluyor 2. haftada baya azaliyor 2. haftada arada batma oluyor ve sonra geciyor ama suan 30 gunluk anneyim hala oksurunce falan tatli bir agri oluyor
Pimpirimannesi Eceeeeemmm 15 gün önce normal doğum yaptım dikişlerden ve ağrılardan balkondan kendimi atmamak için sigaraya başladım
Gzemseen ben hastanede dolanmaya yürümeye başladım eve geldim bavulumu boşalttım bol bol nescafé sade içtim eczaneden dikiş bantı aldım duşa falan girebiliyorsun su geçirmiyor. Tavsiyem yürümeye çalış ve kahve tüket
Lunapark Pimpirimannesi benim de öyleydi doktora gittim aşrı kesicimi değiştirdiler antibiyotik yazdılar daha iyiyim.ben normal sanıp beş gün boyunca çekmiştim bayılacak gibi oluyordum iki üç saatte bşr meğerse normal değil imiş.yani acı eğer bayılacak kadarsa doktora görünmekte fayda var.geçmiş olsun size de 🌸
Nsibe Eceeeeemmm en fazla bir hafta sürüyor ağrısı ağır şeyler kaldirmamaya çalış inşallah çabuk geçsin ☺️
AyferMehmet07 Eceeeeemmm gündüzleri sürekli hareket halinde ol hemen toparlarsın hava güzel olunca bebeşide al yürüyüşe çık ben ilk doğumumda öyle yaptım 40 ımız çıkmadan hep hava almaya cıkardım bebeğede banada çok iyi gelmişti şimdi kızımdada aynısını yapıcam Allah izin verirse🥰
Yogurtlupilav Eceeeeemmm 12-13 güne geçecek. Her geçen gün bir önceki günden %50 daha iyi hissediyorsun. Bol yürüyüş yapın evde.
Girlmama Eceeeeemmm hayir bir sey olmaz ilk gun su gecirmez bandajla dus alio 2. gun acio dus alabilirsin yara kapali olursa terler ve iltihap kapar