demom Allah’tan ümit kesilmez canım, üzme o güzel canını seni çok iyi anlıyorum bizde 4 aydır hatta 4.5 aydır istiyoruz ama bizde de çok garip bir şekilde olmuyor, korunmayı bırakmadan önce doktora gittim, muaynemi oldum testlerimi yaptırdım çok şükür bir şey yok, geçen ay 2 gün lekelenme geldi acaba yerleşme kanaması mı dediim, iki farklı test yaptım ikiside pozitif çıktı 3 gün çok şiddetli bir ağrıyla uyandım regl olmuşum, korunmayı bıraktıktan sonra regl düzenim, oluş şekli, ağrı şekli herşeyim değişti, kendimi anlayamıyorum, Yumurtlama testlerinde de her ay çatlama gördüm o günleri gün aşırı veya üç gün üst üste değerlendirdim, daha ne yapmam lazım hiç bilmiyorum