hayaller-guzel canım ocakta 9 haftalık bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum 3 doktor gezdim üçüde iyi doktorlar haftası küçük olduğu için 1 regli dönemi beklememin yeterli olduğunu söylediler. Şubatta reglimi gördüm o sırada trombofili paneli baktırdım yani genetik test kanda pıhtılaşmam çıktı korunmayı bıraktım ve ilk ay hamile kaldım doktorum hemen kan sulandırıcı iğne başlattı. Bence kesinlikle 2-3 düşük yapmayı bekleme devlette yaptırıcam diye özelde yaptır tüm testleri aynı acıyı tekrar yaşama