hayaller-guzel aşkım bence 1 düşük yaptım deme 2 kere kimyasal geçirdim doktora gitmedim dersin 1 de düşük yaptım dersin o zaman bakarlar tek düşükle pek ilgilenmiyor açıkcası genetik test ve pıhtılaşma testi yaptırmak istiyorum dersin. Benim sonucum çıktığında genetik doktoru bu hamileliği etkileyecek bi pıhtılaşma değil kullanmana gerek olmayabilir dedi, benim ikiz gebelikti ve riskliydi ondan kalbi durmuş olabilir sebebini bilmiyoruz açıkcası neyse tekrar hamile kaldıktan sonra kadın doğuma gittim ve keseyi gördükten sonra kan sulandırıcı başlayalım dedi bence riske girmek istemedi, sen genetiğini ve pıhtılaşma testini yaptır sonuçları kadın doğumcuna gösterdiğinde o kadar verir tabi güvendiğin biri olmalı, ve ne yazıkki bu pıhtılaşma bozuklukları çok yaygın