2 doktora gittim ilk başta. Biri bebek geriden geliyor olabilir bekleyelim dedi diğeri boş gebelik beklemene gerek yok direkt kurtaj öneririm beklemenin zararı yok ama gozukurse mucize olur dedi ayrica kesemin yassılastıgını da soylemisti. Bir hafta bekledim ve sonrasında 3. Doktora gittim. Gittiğimde kalp atışını duydum. 6+4tüm uygulamaya gore. Ertesi gün ilk gittigim beklememi söylesen kendi doktoruma gittim. O da bebegi gordu tabi ben ona hic bahsetmedim diger doktorları, uygulamaya gore 6+5 olarak aldi ama olcume gore 6+1 dedi o gun. Ardından kendi doktorumdan devam ettim. Tabi bana kurtaj diyen doktor ısrarla kontrole gelmemi söyledi gitmedim bahaneler buldum. Bu arada hemsireyim ve çalıştığım hastaneden olduğu icin doktorlar mecburen o doktordan 1 hafta kaçabildim ve sonunda denk gelmemiz üzerine gittim. Kendi de bebegi gordu kalp atışını duydu ve gerçekten soka girdi biz normalde 5. Haftada kalp atışını ve bebegi görmeyi bekleriz dedi. Su an 8+1 iz gayet sağlıklı kanama riski yok yerleşimi iyi herhangi bir problemi yok sukur. Yani bekleyin kurtaj denildiğinde o 1 haftam nasil geçti bir ben bir Allah biliyor gerçekten. Lekelenme olabilir hamileligi boyunca kanaması olanlar oluyor önemli olan pıhtı şeklinde koyu yoğun kan gelmemesi. Doktorunuz progestan baslayacaktir zaten başlamadiysa. Sonradan cok pişman oldum bebeğime bu stresi yaşattığım icin. Bekleyin 9. Haftaya kadar kalp atışını duyanlar var. Dua edin ve bu sürede beslenmenizi ihmal etmeyin. 🌸🙏