2cocuk2kopek keyfimin-kahyasi-misin bu düşük değil ki 100 ün altına düşüp 60-70 ler olursa risk olur .
keyfimin-kahyasi-misin 2cocuk2kopek O zaman direk aliar zaten . 110 aşağısı olan kalp atışları strese girmiş bebek atislariymis eğer düzelmezse sorunmus
2cocuk2kopek keyfimin-kahyasi-misin benim bebeğin boynunda kordon vardı sağıma yatınca 70 e düşüyordu ilk gebelikte hiçte alınmadı 38 e kadar gayet beklendi
Cacaege keyfimin-kahyasi-misin şehir hastanesi var mı bulunduğunuz ilde acilden gidin direkt alıyorlar beni ilk oğlumda öyle yaptılar Kars takipliydim 35 de Ankara’ya geldim 1 2 defa hastaneye gittim 40+5 de acile gittim beni yatırdılar ertesi gün suni verildi bebeğin kalp atışları düştü sezaryen oldum
Cacaege keyfimin-kahyasi-misin neden acaba bana suni verdiklerinde120 seviyelerindeydi kalp atışı yinede normal deneyelim dedik 12 saat suni sancı sonrası bebeğin kalp atışı 85 90 olunca hemen sezaryene alındım
keyfimin-kahyasi-misin 2cocuk2kopek Bana kendileri dedi kalp atışı bu şekilde devam eder ve acilman olmazsa riskli Sezeryana alırız gününde dolmuş kaka yeme ihtimalide var dendi .
2cocuk2kopek keyfimin-kahyasi-misin niye almadılar acaba riske atmasalardı o zaman tuvaletini yerse daha büyük risk
keyfimin-kahyasi-misin 2cocuk2kopek suni sancı veriyolar İlki normal diye zorluyorlar aslında . Ama pek bı etkisi yok üçüncüyü verdiler biri daha dün birini üç sort saat önce birini yeni ama Hiçbisey yok🥲
MhysaTheGreat AnayimBenAna_ sezaryen yapınca artık maaşlarında kesinti oluyor o yüzden dediğiniz gibi son raddeye kadar yapmıyorlar
YavruKurtveAnnesi keyfimin-kahyasi-misin Allah iyilerle muhattap etsin. Ama gerçekten beklemesi ne kadar sacma yaaa
keyfimin-kahyasi-misin Cacaege Benimkini Düzenlemeden vermediler serum vs verdiler önce sonra suni verdiler
Zhra42 keyfimin-kahyasi-misin Elhamdülillah adına çok sevindim darısı benim gibi bekleyenlerin başına inşallah 39+5 oldum bir ümit bekliyorum