Ranni haraketi zaten az hst gelemden oncede azdı serumlarla bı sure duzeliyor yine aynı oluyo en duzgunu en yükseği 120 taş catlaaa zorla sallayınca 125 oluyor üstü hiç yok hep aşağısı ya sancım yok suni ise yaramadı sancım varken bile acilmam hiç olmadı Beni boşver bebeğim strese giricek iyice 🥹