Ebebeg canim, geçmiş olsun, duanı oku görmezden gel düşünme. Korkmuyorum de. Bismillahillezi diye başlayan bir dua var İnternete yaz. Çok kısa her akşam ve sabah onu oku.
Hocaya falan gitme. Hocaların okuduğunu sen de okursun, sen bilirsin binde 1 kişidir güvenilir hoca
Cebsen var ya, onun kendisini oku her gün 5 bap
Yani dua et ve fazla düşünme lutfen