Suzili mysweetgril1 kaç haftalık sizin ? Güzel isimler ama ben çok gündemde olan isim istemiyorum sanırım ama arya güzel ve akıcı ☺️
aysegul-2509 Suzili 4.5 yaşında kızım adı zeynep liya.şimdi nasipse kız kardeşi olacak ismini ablası koydu oda yağmur alya olacak inşallah
Suzili aysegul-2509 Allah bağışlasın Alya ismi güzel ama bu sene çok popüler oldu herkes koyuyo birde bu bitane dizi varya ondan sonra daha da yaygınlaştı. Ama yağmur ismi çok güzel ☺️☺️
Suzili zynpknt Vera ismi benimde çok hoşuma gidiyo bide vedya var hoşuma giden ama onun anlamından dolayı istemiyorum
BirazbundanBirazondan1 Kızımın ismi Bahar Gökçil yeğenim ismide Hanzade birde Ecrin ve Ceylin isimleri geçen bir yerde duymuştum ikiz kızlardı
Suzili BirazbundanBirazondan1 benim yeğenimin ismide ceylin lina yeğenimin adı olmasa koyardım bende 🤭
Suzili zynpknt Vedia ya da vedya olarak kullanılıyor ama emanet anlamına geliyor. Kişi ismimi taşır denildiğinden sıcak bakamadım . Bide söylenişi dediğin gibi yoksa aklımda bi isim var söylenişinden dolayı o isimden vazgeçtik 😊
aysegul-2509 Suzili evet daha bu yaşında nerden aklına geldiyse bu isimleri istedi ablası hanımefendi bende itiraz etmedim çünkü onun dualarına yanıt olarak geliyor kardeşi.çok istedi çok heves etti kardeşi olmasını çok şükür rabbim nasip etti