Nilay01- 3 sene arayla 2. sezaryenimi oldum . İlk sezaryende tecrübesizlikten sanırım kendimi çok sakındım . Bir şey olur diye korkuyordum 16 gün önce 2. Doğumum oldu . Bunda hızlı ayaklandım 4. Gün evimi bile süpürdüm 😅 şimdi eğilip elle yer bile sildim desteksiz bir şekilde evime de bakıyorum , her işimi yapıyorum. Bence 2. sezaryen daha kolay geçiyor 😊