Açılınnnn ben geldim 😁😁😁 ilk hamilelik spinal kendim istedim bir hafta çok şiddetli baş ağrısı ile başladı kabus 😁 neyse ki sezaryenden yana sıkıntım yoktu , kanamam bir ay dolu dolu oldu , lekelenme şeklinde bir ay daha sürdü toplam iki ay diyelim. Regl ne zaman oldum diye soracaksınız doğumdan tam 2.5 yıl sonra regl oldum o da lekelenme şeklinde olduktan bir ay sonra ikinciye hamile kaldığımı öğrendim şuan 23 haftalık hamileyim jsjsjsjsjsjjsj