MinikBrokoli 012908- ayy lioşum diye çok sevdim karnımı 😂😂😂 Komşumun kızını hiç sevmem , o da kızına koydu diye koymadım ben 😂😂benden önceydii doğumu Şimdi mutluyuz 🥰😘❤️ ama güzel isim 🌺
MinikBrokoli istanbul3455 ayy hiç öyle düşünme , çocuk İlay diye büyüyünce kimse yanlış söylemez , çünkü çocuk bakmıyor 😂 kızımın adına neler dediler ama paşa paşa söylüyorlar dili dönmeyen yaşlılarımız bile söylüyor 🙏🏻 seversen koy çok güzel kibar bi isim 🌺🌸
istanbul3455 ikibebelianne-M sence erkek ismi gibi mi. Eşim soruyor hiç erkek sanıldı mı seni görmeyen bi ortamda hayatında. Adından dolayı yaşadın mı bu sorunu. Ne bileyim iş hayatında vs olur ben erkek sanmıştım diyen oldu mu
ikibebelianne-M istanbul3455 unisex bi isim olduğu icin cok nadirde olsa erkek sanan oldu ozellikle is hayatinda gormeden mail atanlarda bilge bey diyen oldu ama kim takar bence çok güzel bi isim