staRmama bende çin takvimi tuttu. İki kızımda da. Şimdi tekrar hamileyim. Son adetin 16 Mart. 31 Martdan başladı ilişkiler. Sanırım çatlama olan günü öldü iliski. O gün hatta iki kere oldu sabah ve öğleden sonra. Sonrası 2gunde bir. Hatta 14.gun kasık ağrım oldu sonra geçti herhalde yumurt çatladı diye dusunuyorum. Hiç ihtimal vermedim hamile kalırım diye.esim 30 Mart gecesi geldi sehirdisinda ondan önce iliski hiç olmamisdi..2 gün önce silik çizgi ile öğrendim. Bana tahmin yaparmisiniz? Daha henüz doktora gitmedim😂😂