Yazmelegi_ G12s_18 bat 10 benimde salı kan vermek istiyorum bi yandan da test yap ona göre ver diyorum kararsızım senin bebis ne kadarlık benden sonra doğum yapmıştın die hatırlıyorum
Eylul15 Benim de Sat 13 mart.Önceki ay düşük yaptığım için tam kestiremiyorum ama bat 10-13 arasıydı.Bugün test yaptım awoxla silik bir çizgi vardı.Elimde kaset test vardı onda da çok silik bir çizgi gördüm.Umarım pozitiftir.
Eylul15 G12s_18 çok teşekkür ederim inşallah 🙏 bir yandan biraz beklemek istiyorum ama boşuna sevinmiş olmak da istemiyorum yarın ya da pazartesi veririm büyük ihtimalle 🥹