G12s_18 tahminen 10-12 ama bilemiyorum. Bi önceki ay letrozol kullandığım için yumurtlama kanaması gördüm tıpkı regl gibiydi ama doktorum regl olmadığını söyledi. Yumurtlama günlerim geç oldu haliyle. Normalde 30 mart-4 nisan arası regl olmam gerekiyodu ama bu ilaç döngümü geciktirdi malesef. Yani yumurtlamadan sonra tahminen bu tarihlerde regl olmayı bekliyorum ama pek bi belirtim de yok açıkcası