Ntgny Osqeuy hayırlı olsun pozitif gözüküyor☺️ aynıyız benim de sat 11 marttı. Dün kahverengi lekelenme oldu. Bugün baktırdım pozitif gözüküyor
Osqeuy Ntgny teşekkür ederim Allah isteyen herkese sağlıkla hayırlısıyla nasip etsin inşallah. Sizin beta değeriniz kaç çıktı acaba?