Osqeuy etkafa 22 martta çatlatma iğnesi olmuştum. Adet başlangıcım 12 marttı batta yarın aslında bi iki gün oynamalarım oluyordu.
Ntgny Osqeuy hayırlı olsun pozitif gözüküyor☺️ aynıyız benim de sat 11 marttı. Dün kahverengi lekelenme oldu. Bugün baktırdım pozitif gözüküyor
Meral_63 Osqeuy haber et olur mu inşallah vardır Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah dua et bize 🥹🙏🏼
Osqeuy Meral_63 amin inşallah rabbim nasip etsin herkese en hayırlı zamanda🤲 buraya atıcam kan testini de ☺️
ppmerlina Osqeuy kabak gibi pozitif gözüküyor inşallah kanda da öyledir bizi de bilgilendir 🩵 bu arada son adet ne zaman?