Demerve emime7esin merhabalar benimkini de tahmin edebilir misiniz rica etsem, 30 yaşımdayım, Mart ayında hamile kaldım
Esrarslan emime7esin burda da iki kişi yorum yaptı biri kız biri erkek dedi bklm hiç merak etmiyorduk aslında ne olursa olsun sağlıklı olsun çünkü eğer gerçekten erkekse kızım çok üzülecek kız diye dolanıyor evde çünkü 😂😂
Esrarslan emime7esin bilmem doktordan doktora değişiyormuş kimisi erken diye bekletiyormuş kimisi 12 de söylüyor en son 11 haftalıkken gitmiştim haftaya gittimde 13 de belki bi yorum yapar ☺️
Gulsahs Bende erkek gösteriyordu çin takvimde Rus takvimini falan da denedim yüzük testi de erkek çıktı ama kızım olacak🩷
ynzl emime7esin bende tuttu ama arkadaşımda tutmadı. Zaten %50 ihtimal var ve bilimsel bir şey değil o yüzden inanmamak gerek 🌸
Sdefbyrakc emime7esin gerçeklik payı var mı bilmiyorum ama benim ikisi de tuttu ikisi de kız gösteriyordu oldu yani