aysetcdmr_ emime7esin doğru mu bilmiyorum ama bende cinsiyeti erkek gösteriyordu tüm belirtilere bakınca kız diyordu çevrem ama oğluma hamileyim ben 😄
smsnsvr_momy emime7esin aysetcdmr_ Çin takviminde yaşa bakarken hangisine bakacağız benim doğum günüme daha var ama herkes yeni yıldakine bakacaksın diyorlar
Esrarslan emime7esin bende doğruluğu tam bilmiyorum ama kızımda doğru çıkmıştı bunda da erkek gösteriyor haftaya gidince belli olcak cinsiyet bkm tutacakmı 😂
aysetcdmr_ smsnsvr_momy mesela 2000 doğumlu birisi bugün doğduysa 25 yaşındadır çin takviminde 26 diyorlar doğar doğmaz 1 yaşında sayılıyorsunuz yani
Esrarslan emime7esin 12+2 deyiz ama bitmeyen bi doymama hissi var onun dışında hiç hamile gibi değilim inş normaldir ☺️
emime7esin anne890 merhaba peki ikisi de hamile kaldığınız ay ve yaşı yazar mısınız arkadaşım tahmin yapıyor , teyit edeyim doğru mu diye