Burnosunn_annesi Mavili1480 bend yaptırmadım kuzum bakalım sormadım da aslında yapmakta istemiyorum bilmiyorum ilkinde yaptım ama bunda gerek yok diyorum
rumikaa Mavili1480 bende yaptırmadım bebeğim doğduğunda şekeri düşük çıktı yaptırmadığım için mi oldu bilmiyorum 🙃
Rmys0 Mavili1480 bana da aynısını dedi baktık normal cıktı yaptırmadım sıkıntıda yaşamadım cok sükür nu zamana kadar 35 +2 yim
Mavili1480 Burnosunn_annesi Ben ilkinde yaptırdım canım şekerde çıktı söyledim ama gerek yok açlık tokluk bakalım dedi haftaiçi yaptıracağım
Burnosunn_annesi Mavili1480 bende ilkinde açlık falan dedim ama orda doktorum yokru başka doktor illa yap diyince yapmış olduk bundan bilmiyorum kaçıncı haftaya kadar oluyor bilmiyorum ama
Kumsalzeyus Mavili1480 şükür hiç sıkıntı yaşamadım takviye bile almıyorum bedenini dinlersen ne yemen gerektiğini söylüyor aşırı tatlı yiyorum hatta
Mry2020 Mavili1480 yaptırmadım şimdi 27deyim suyum fazla olduğu için bir hafta açlık tokluk baktırıyor büyük ihtimalle şekerim var ne yapacağımı da bilmiyorum
rosatue Mavili1480 Ben varım. İki gebelik ve 4 farklı doktorum da aynı öneriyi verdi. Bence biraz gebe bazlı bir durum. Şekeri düşük gezen birine gereksiz bir tetkik olsa gerek.
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Benimde yaptırasım yoktu canım geceleri midem yanıyor şurupsuz uyuyamıyorum sabaha kadar su şurup içmeden duramazdım
Gulsen0178 Mavili1480 ben o şekilde baktirdim özel e giderken devletteki doktor oyle olmaz falan dedi ama bence açlık tokluk daha mantikli geliyor zaten o şekerli suyu icebilecegimi hic dusunmuyordum
Mavili1480 Gulsen0178 Şekerli suyu içmek zor oluyor gerçekten ama iç dese mecbur içerdim açlık tokluk daha iyi olacak
History5 Mavili1480 Benimde zamanım geldi ilkinde yaptırmıştım ama bunda kafam karışık ileriki dönemde şekere bağlı sorun yaşayanlar çok oluyormuş pişman olmamak adına sanırım yaptıracağım
Mavili1480 History5 Doktorunuzu dinleyin mutlaka bana yapalım dese yapardım açlık tokluk dedi onu yaptıracağım aksi bir durum olsa tehlikeye atmazdı diye düşünüyorum