Tubiku Adsiz1998 benimki asla yanında duramam diyordu öyle acı çektim ki ayrılamadı, öyle de dogmayinca benle sezeryana girdi, normalde yapamazdı, o an gelişiyor olaylar
epltkp 2cocuk2kopek kesinlikle ben bununla ilgili yabancı bir kaynakta okudum erkek o en özel anı gördüğünde testesteron seviyesi düşüyormuş ve birlikte olmakta zorlanıyormuş herkeste olacak diye bir şey yok ama ne gerek var görmesine ben de girmemesini istiyorum zaten bizim kadar da dayanıklı değiller
asenat-63 Elifseker benim kde bayılırdı daha pansumanı yapmaya cesareti yok o anları görse düşünmek bile istemiyorum
Talentedmom Adsiz1998 o sizin eşinizin soğuk kanlılığına bağlı soğukkanlı değilse girmesin hiç sonra bayılıyorlar doktorlara ekstra iş çıkıyor siz de etkileniyorsunuz
De25 yazbebisi_ olsun belki midesi almaz onu o zor duruma sokmak istemem.benim de zor durumumu görsün istemem
rumikaa Adsiz1998 benim eşim sancı çekerken yanımdaydı ama doğum anında istemedim girse kesin tranva kalırdı onda 😂
asenat-63 Adsiz1998 valla ben olsam istemezdim iğneden bile korkan bı insan o anlara şahit olsa aman allahip şıp diye düşer bayılır bu sefer al başına belayı ama eşiniz istiyorsa sancı anında yanınizda durabilir ama sezeryen için bişey diyemicem neticede herşeyi görecek ve alışık olmadığı bişey