Adsiz1998 kendisi istemiyorsa hiç fikrinizi söylemeyin kararı ona bırakın, ben normal doğum yaptım eşim girmek istedi kendisi konusunu açıp söylemişti. Normalde iğneden bile çekinen, kan görünce dayanamayan biridir, nasıl yapacak diye çok sordum eşime emin misin girmek istiyor musun vs iyi ki de girmiş, doğumun zorluğunu gördüğü için ilk andan beri yardımını hiç esirgemedi desteği hiç bırakmadı, hatta ilk gün beraber uyumuşlardı hastanede şu an oğlum 2,5 yaşında hala çoğu zaman eşimle uyur. Cinsel açıdan soğuma vs de olmadı zaten neden olsun ki işi pişirirken iyi doğum yaparken aman erkek adam soğur.. çok yanlış düşünceler bunlar. İşin zevkli kısmında varlarsa sancı çekilen anlarda doğum anında da olması gayet normal ve olması gereken şeyler ama tabi ki eşlerin kendi isteğiyle ❤️