Kızlar bir de buraya görsel atamıyorum ya da nasıl atılır bilmiyorum ama ultrason fotoğrafı görseniz daha net anlarsınız ne demek istediğimi tüp bebek doktorumla ilk kalp atımı duyduğumuzda 6 haftalıktım ve kesede bant gibi bişey var ama ne olduğunu anlayamıyorum dedi tekrar çağırdı 8 haftalık gittiğimde yine vardı ve beni perinatolojiye gönderdi başka bir kadın doğuma gitmem gerekiyordu geçen hafta ilaç yazdırmaktı amacım ama gittiğimde bana amniyotik bant var bu bebeğin eline koluna dolanır kopar ya da ölebilir kafasına dolanıp dedi daha yeni yeni kendimi sakinleştirdim diyebilirim şimdi perinatoloji randevusunu bekliyorum kadın bütün olumsuzlukları saydı saydı beni gönderdi içime resmen öküz oturdu tek dediğim şey şu oldu yani ben 9 ay boyunca her gün çocuğumun eli kolu koptumu acaba diye düşüncekmiyim dedim bana malesef diye bir cevap verdi nasıl çıktığımı bilemedim okadar ağladım okadar üzüldüm ki şimdi perinatolojiyi bekliyorum en doğru cevabı sanırım orası vercek bana