nur233 Merhaba hanımlar bebeğim 33 haftalık ama kilosu azmış ne önerirsiniz çok üzüldüm duyunca erken alabiliriz dedi bide kilo alımını durursa 😭
SuEr_Tu1512 nur233 Bebeğe kilo aldırıcı şeyler tüketmeye çalış ve stres yapıp, moralini bozma inşallah zamanında doğar🙏
Citirmom nur233 multivitamin kullanabilirsin bebeğe kilo aldırıyor, muz kefir avokado ceviz de kilo aldırıyor diyorlar protein yani et de kilo aldırıyormulş
NurYm nur233 her bebek gelişimi çok farklı ve son haftalarda daha çok kilo alıyorlar hiç strese sokmayın kendinizi. Meyve yeyin, kefir, kuruyemiş ve keyfinize bakın. Hem daha çok küçük önünüzde daha çok zaman var bebeğinize ve kendinize iyi bakın 🌺☺️
nur233 SuEr_Tu1512 Ayshababy Citirmom NurYm Elifff2112 Girlmama Elifff2112 Ecemom_ Minikeller38 Leylasiva21 Minikmucizemmm26 Sedset iremd-1798 MervEslinArden DogaLina_ Kızlar hepinize çok teşekkür ederim moral oldunuz bana ❤️❤️❤️🥹
Ayshababy nur233 haftasına göre baya az benim 29da 1500du belki minyon bebek olucak ama yedinizde sola yatın yemekten sonra bol süt yoğurt kefir sadece en çok bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyin inşallah tez vakite kilo alır vitaminde alabilirsin
Girlmama nur233 bos yapmis her bebek kilolu olmak zorunda degil ayrica zayif bebekler daha saglikli olur ve dogduktan sonra daha hizli kilo alirlar minyon tipli mesela benim kizimda bebege giden kan akisi normalse plasenta besleyebiliyorsa sorun olmaz
Elifff2112 nur233 ben şu an 34 um 33 de 2 kiloydu bir sonraki kontrolum 37. Haftada o zamana kadar duzgun beslenicem bakalim nasil.olucsk
Sedset nur233 aynı şey benim de başıma geldi bebişimde hep hafta olarak gerilik vardı bir hafta ölçümde hata olmuş bir hafta sonra tekrar gel demişti ama o bir hafta hiç geçmedi bana bana da dedi eğer gelişimi olmazsa alıyoruz dedi şimdi Salı günü kontrol var merak ediyorum kaç olduğunu kefir ceviz yumurta nohut kuru fasülye ayran yoğurt süt bunları yiyorum olabildiğince umarım bir sonra ki kontrol de güzel sonuçlar alırız 💜