Ben bebek için ayrı bi çanta , kendim için ayrı bir çanta hazırlamayı düşünüyorum. En azından karışıklık olmaz, hastane esnasında ben çantalarla ilgilensem tek çanta yapardım ama başkaları ilgileneceği için öyle daha kolay olur diye düşündüm. 32. Haftadayım, çocuk odası kkurcaz 10 gün sonra , kurulduktan sonra kıyafetleri yıkar ütülerim sonrasında çanta hazırlarım diye düşündüm