1Merling Selam kızlar 1buçuk ay sonra bir aksilik çıkmazsa doğumum var sizce valiz mi götürmek mantıklı yoksa anne ve bebek çantasını ayrı ayrı yapıp mı götürmek mantıklı karar veremedim.
Mrvsmt2502 1Merling tek bir el valizine kpydum her şeyi , elvalizinide pusetin içine koydum bekliyor.
deletedmom43191 1Merling ben 3 dogumumda da anne bebek çantası olan sırt çantasına sığdırdım herseyi gayette rahat oluyo
queenanne1 1Merling orta boy valizim var her şeyi onun içine koyucam tek onu taşımak daha mantıklı diye düşündüm zaten içindeki her şey düzenleyicilerle ayrılmış anlaşılır bi şekilde duruyor olacak
eceeelmn 1Merling düzenleyicilerle bi kısım kendime bi kısım bebeğime ayırarak valiz hazırladım o telaşla unutulur vs diye tek yerde toplamak mantıklı
Eylley Mrvsmt2502 bende öyle yaptım. El valizi aldım. Bebeğin kini de kendiminkini de birlikte koydum. Valizin içine de eşyalarımızı düzenleyicilere koydum
Yaseminbasdag Zaten düzenleyicilerle ayırıyoruz genelde iki tane çanta fazla gelebilir zaten telaşlı olacaksınız bence tek yeterli olur
1Merling Yaseminbasdag aynen düzenleyicilere koyup kendim için ayrı bebek için ayrı çanta almıştım şimdi düşündüm saçma mı oldu acaba ikisini bir valize mi koysam diye onu düşünüyordum 😂
Ngsngetnsgng deletedmom43191 neler koydunuz bnde sadece ona koymak istiyorum heran doğum olabilir herşey hazır ama iki çanta bana saçma geldi bayram dolayısı ile bir çok yer kapalıydı valiz alamadım bnde ona koyayım
1Merling queenanne1 aynen doğru artık kararımı verdim küçük kabin valizler oluyor ya onlardan var yeter diye düşünüyorum bir tek onu almak mantıklı
queenanne1 1Merling bencede yeter tabiiki bende küçük olsa onu kullanırdım ama orta boy vardı yenisini almak istemedim☺️
Nidazzyaaa 1Merling Merhaha bebek kıyafetleri kaçıncı haftada yıkanıp hastane çantasına katılması gerekli acaba biz 31 haftalığız daha başlamadım🫶🏻
Betamom Nidazzyaaa ben cok erken olmasın diye 34-35 te filan yaptım ama cok yoruldum. Daha erken yapıp kilitli poşetlere koymak daha mantıklı
Ilkim1- Nidazzyaaa ben 32 haftalıkken hepsini yıkadım utuledim hazirladim sonraki haftalarda gittikçe ağırlaşıyor insan o yüzden erken yapmak hazırlamak en mantıklısı
1Merling Nidazzyaaa ben 27de yapmıştım hepsini ramazan bayram taşınma olacak derken erkenden aradan çıkardım ama geç kalmış sayılmazsınız bence şimdiden yavaş yavaş yapabilirsiniz