Doğumum yaklaştı. 40+2 olacağız. Ya kendi gelecek gelmezse de pazartesi suni ile başlatacaklar doğumu. Gece doğuma gitsem kayınvalidem gelir ama aklım hep kızımda. Gündüz bırakıp gitsem yine bensiz bir gece geçirecek 😔
Bensiz yatmaya da hiç alışkın değil. Offf doğum yaklaştığı için bu durum çok üzüyor beni 😔
Benim gibi olan var mı? Ya da bu durumu yaşayan?