Tamarix canım ben 9 mart tüp bebekten negatif aldım 13 Mart‘ta adet oldum 24 günde bir oluyorum canım şimdi de adetime bir gün var ilk defa da böyle bir şey başıma geldi ama hormonal bir etki mi acaba diye de düşünüyorum çok fazla hormon ilacı aldığım için