Kızlar merhaba benimde adetime 4 gün vardı yani 2 gün önce adet oldum sandım çok çok afedersiniz özür dileyerek söylüyorum peçeteye böyle çok açık pembe akıntı geldi adet oldum sandım ped taktım sonra hiç bir şey gelmedi şimdide akıntım şeffaf kaygan bir akıntıya dönüştü adetime de 2 gün var ne olabilir sizce 😐