Canmbebegim anne890 yaa benimde 38+4 bugün gittim hiç sancı yoktu nst de ve açılmamda yoktu bende sabırsızlıkla bekliyorum hayırlı haberler alırsınız sizde inşallah
Smyy44 @anne890 hastaneye gittiniz mi ne dediler benim de ilk doğum olacak 38+2yim akşam 18.30dan beri bel ağrısı çekiyorum geçmiyor fakat kasılmalarım çok düzensiz