anne890 2 saat olucak geçmeyen bel ağrım var arada kalçama sancı giriyor kasılmalarim düzenli değil sanırım saate bakmıyorum bide makara bı baskı hissediyorum sizce dogururmuyum bugunn doğurmak için her gün dua ediyordum korku başladı bendee
Edanurylm anne890 hiç bırakmadı mi sancı beni aynı sizin ki ağrı tutuyor ama bırakıyor bence dk tutun saate bakın
12betul anne890 ilk doğum ise hemen sıklaşmak dakika araları açık olur yaşancı gibi hissedersiniz . Ama hareket etsen de etmesen de sancıyı hissedersin dinlenince geçmeyen sancı doğum sancısı . Rabbim sağlıcakla bi avazda kurtarsın inşallah
KonuMankeni anne890 ay günümüz bile aynı canım.. benim de biraz ağrım var sanki bilemedim. Benim de 2. Bebek 🥹 sen be yaptın ne durumdasın?
anne890 highlighter1010 hurma ananas yedim evleri oturum kendi elimle sildim egzersiz yapıyorum zaten bunları dün yaptım bugün ağrım var işte
anne890 12betul 2 doğumum olucak insAllah valla 3 saat oldu uzanıyorum bel ağrısı geçmedi 5-6 dakikada kasılma oluyor
12betul anne890 o zaman doğum başlamış canım 2. Ciler daha çabuk geliyor ona göre ayarla kendini bak hastane için geç kalma . Ebe bi muayene etti 4 cm iken 2 dakikada 8 cm oluverdi benim ikinci
anne890 keyfimin-kahyasi-misin 5 dakikada bir geliyor kasılma bel ağrım geçmedi hafif ama hala ağrı var şimdi hazirlanip hastaneye gidecegim
Canmbebegim anne890 yaa benimde 38+4 bugün gittim hiç sancı yoktu nst de ve açılmamda yoktu bende sabırsızlıkla bekliyorum hayırlı haberler alırsınız sizde inşallah