OzgeSelcuk DnzTnr doğrudur.. Benım ilkimde kızdı ama onda bu kdr sancım yoktu. Demekki her hamilelik farklı.. Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤲🏼
Mrvvlrkn28 DnzTnr merhaba yazdığınız şeylerin aynılarını yaşıyorım şıan. Doğumunuz erken mi oldu acaba?