Kızlar yarın 32. Haftaya gireceğim. Dün geceden beri düzensiz olmak şartıyla adet ağrısı gibi hem kasıklarıma bide karın çevresine sancı giriyor ara ara. Ve bebeğimin hareketleri çok ama çok canımı acıtıyor. Aranızda benım gibi olan varmı ? Yalancı sancıdır demi bu. Bu arada hipertansiyon hastası olduğum için sezaryen olacağım