Gtopcucan 50mg test yanıltıcı olabilir, diyabetin kesin teşhisi için 100mg test yapılmalı. Anneyi yormamak için başta 50mg yapılıyor. 50mg da düşük çıkarsa (140 altı) 100lük teste gerek yok. 3 aylık şeker testi ve açlık tokluk benim hep normal seviyede çıktı, gebelik şekerinde eğer sınırın hafif üstündeyse evde ölçüm ve diyet öneriliyor. Benim doktorum riskli gebelik uzmanı, bu tarz şeylerde riske atacak biri değil. 2.gebeliğim, ilk gebeliğimde şekerim yoktu ve aldığım kilo bebeğin kilosu herşey normalken şeker çıktı. 204 yüksek bir değer, kadın doğum uzmanı da birşey demedi mi? 190üstü kesin takipli diyabet demek çünkü.