Rabiul Kızlar arkadaşım 29 haftalık hamile , şeker yüklemesi açlık 50 ml de 174 çıkmış Dr 100 ml istemiş mantıklı mı gerek var mı ? Evde takip edilse olur mu ?
Eftelyaka Rabiul ben ekstra yaptırmazdım bence evde kontrol edilmesi daha mantıklı sürekli şeker mi içilecek gereksiz ekstra olması bana göre, bende yüklemeden sonra şeker çıkınca evde kontrol ve diyetle ilerliyorum
TheMuhtesem Rabiul benim 50lik testte 190 çıktığı için 100lük yükleme yapıldı ve diyabet kesinleşti. Diyetisyen kontrolünde yazılan diyet ile insülin seviyesine çıkmadı ama insülin ihtiyacı da olabilir arkadaşınızın. Doktoru dinlemesi gerekiyor başka kimseyi değil.
TheMuhtesem Eftelyaka diyetle düzelmeyen insülin seviyesi varsa ve bebek anne karnında bu sebeble ölürse sorumluluk alabilecek misiniz?
Ayshababy Rabiul 50ml 140altında olması gerek 75ml 180 ben ilk 50 yaptım 139 çıktı sınırda 75 yükleme yaptık 234 çıktı şuanlık diyete karar verildi dahiliye dokturum ölçüm cihazı verdi diyetlen ilerliyoruz yükseldi yerler oluyor çok yükselme olursa insüline karar verilecek
Rabiul TheMuhtesem anladım teşekkür ederim benim Dr bana önermediği için yaptırmamıştım o yüzden bilgim yok teşekkür ederim 💖
Rabiul TheMuhtesem Gtopcucan arkadaşın yazdığını okuyun isterseniz , arkadaşımda tam karar veremediği için Dr ile görüşecek
cerengeredeli Canoski_1 of kötü oldu bu ya. Geceden sabaha 2 litreye yakın su içiyorum ben. İcmezsem sabah idrar yollarım yanıyor 🥺
Ayshababy cerengeredeli içebilirsin ben içtim su serbest demişti sadece takviye kullanırsan onları içme